Fernox Privacy Policy

EU personvern varsel om kunden og andre Business-relaterte PERSONLIGE DATA

  1. INFORMASJON OM OSS
  2. Kontakt detaljer
  3. Hvilke personlige opplysninger vi samler inn og hvorfor?
  4. deling av din informasjon
  5. Overfører utenfor det europeiske økonomiske samarbeidsområde (EØS)
  6. DINE RETTIGHETER

1. Informasjon om oss og introduksjon

Plattform Spesialprodukter Corporation (noen ganger referert til som “plattform”, “vi”, “selskapet” eller “oss”) verdier og beskytter den personlige data for våre eksisterende og potensielle kunder, forretningspartnere, leverandører, og besøkende. Plattformen er en global, diversifisert produsent av høy teknologi spesialitet kjemiske produkter og leverandør av tekniske tjenester, med hovedkontor i USA og handel i flere land der noen innenfor Den europeiske union.

Denne merknaden om personvern dekker personlige data for personer i EU inneholder viktig informasjon om hvordan vi innhenter, bruker og formidler, beholde og ellers behandle personlige data.

For formålet med Generelle Data Protection regulering 2016/679 og eventuelle implementere lovgivning (“GDPR“), plattform Spesialprodukter Corporation er data-kontrollenheten er ansvarlig for alle personlige data som vi prosessen.

Executive hovedkontor:

Plattform Spesialprodukter Corporation

1450 Centerpark Boulevard, Suite 210

West Palm Beach, Florida 33401

561-207-9600

Plattform Spesialprodukter har utnevnt MacDermid grafikkløsninger Europa som vår representant office i Den europeiske union.

2. Kontakt detaljer

Spørsmål, kommentarer og annen kommunikasjon angående denne merknaden om personvern, eller våre for personvern i generelt, er ønsket velkommen og skal adresseres til våre Data Protection personvern talsmann. Spørsmål og forespørsler angående denne merknaden om personvern kan sendes via e-post eller post til:

Databeskyttelse personvern talsmann

MacDermid grafikkløsninger Europa

Rue de l’Industrie- BP 30160- 68702 Cernay Cedex, Frankrike

e: DPPA@MacDermid.com

3. Hvilke personlige opplysninger vi samler inn og hvorfor?

Dette avsnitt 3 dekker de forskjellige kilder og kategorier av personlige opplysninger som vi samler inn og behandler, hvorfor vi gjør det, og det er lovlig baser for behandling av plattformen.

Avhengig av ditt forhold til plattformen, kan du se det relevante avsnittet nedenfor der vi beskriver hvordan vi får tak i dine personlige data og hvordan vi vil behandle den.

Denne merknaden om personvern dekker behandling av informasjon for følgende kategorier av enkeltpersoner:

Avsnitt 3.1 representanter for våre eksisterende eller potensielle kunder, forretningspartnere og leverandører

Avsnitt 3.2 besøkende til lokalene

Avsnitt 3.3 Besøkende

Avsnitt 3.4 Jobb søkere

 

3.1 representanter for våre eksisterende eller potensielle kunder, forretningspartnere og leverandører

Vi kan samle inn personlige data relatert til ansatte, direktører, autorisert initiativtakerne, med andre ord, representanter for plattformens eksisterende eller potensielle kunder, samarbeidspartnere eller leverandører.

En – kilder av personlige data

B – Personlige opplysninger som vi samler inn og behandler

C – Hvorfor må vi samle inn personlige data og hva er vår lov baser for det?

D – Hvor lenge skal vi holde dine personlige data?

 

EN – kilder av personlige data

vi kan få dine personlige data fra følgende kilder:

  1. fra deg direkte,
  2. fra et selskap som benytter du, hvis du er ansatt av våre eksisterende eller potensiell kunde, business partner eller leverandør,
  3. fra plattformen’s datterselskaper se listen i Annex 1;
  4. under nettverk hendelser som vi har enten vert eller sponset, eller deltatt, og/eller
  5. fra offentlig tilgjengelige kilder (for eksempel, på selskapets nettside Eller sosiale medier nettsteder)

 

B – Personlige opplysninger som vi samler inn og behandler

kan vi samle inn følgende kategorier av personlige data relatert til vår eksisterende eller potensielle kunder eller leverandører’ ansatte, styremedlemmer, autorisert initiativtakerne, og andre tilknyttede personer:

  1. navn;
  2. business adresse;
  3. business e-postadresse;
  4. business telefonnummer;
  5. jobb tittel;
  6. fødselsdato;
  7. business bank detaljer;
  8. kredittinformasjon; og/eller
  9. fakturainformasjon.

 

C – Hvorfor må vi samle inn personlige data og hva er vår lov baser for det?


representanter for våre eksisterende eller potensielle kunder og leverandører
Vi kan bruke dine personlige data til: Vår lovlig grunnlag for å gjøre dette er: vår Legitime interesser i dette er:
Gir deg med våre produkter eller tjenester, eller motta produkter eller tjenester fra du

 

legitime interesse effektivt oppfyller våre kontraktsvilkår og juridiske forpliktelser

Management Reporting (inkludert på et intra-gruppe nivå)

opprette og administrere forholdet vårt effektivt oppfyller våre kontraktsvilkår og juridiske forpliktelser

Account Management

Forstå markedet der vi opererer

Management Reporting (inkludert på et intra-gruppe nivå)

øvelse eller forsvare juridiske krav

Lær om hvordan våre produkter og tjenester er eller kan brukes

 

Forstå markedet der vi opererer

Management Reporting (inkludert på et intra-gruppe nivå)

Sikkerhet Administrere sikkerhet, risiko og forebygging mot svindel

Management Reporting (inkludert på et intra-gruppe nivå)

la deg vite om våre produkter, tjenester og arrangementer som kan være av interesse for deg ved brev, telefon, e-post eller andre former for elektronisk kommunikasjon fremme våre varer og tjenester

administrasjon rapportering (inkludert på et intra-gruppe nivå)

 

hvis du objektet til oss ved hjelp av dine personlige data for disse formål, inkludert direkte markedsføring, kan du gi oss beskjed ved hjelp av e-postadressen som er oppgitt i avsnitt 2.

Der vi bruker din e-post for å kommunisere informasjon om markedsføring til deg vil vi søke ditt samtykke der det er nødvendig å gjøre det ved lov.

D – Hvor lenge skal vi holde dine personlige data?

Vi vil holde og behandle dine personlige data bare så lenge som er nødvendig for formålet det ble hentet inn. Vi vil holde dine personlige data for varigheten av virksomheten vår forhold med hensyn til levering av varer eller tjenester til deg. Vi vil beholde informasjonen om du etter nedleggelsen av en kunde konto eller slutten av en business forholdet så lenge behov for juridiske, regelverk og legitime forretningsformål. Ved utløpet av slike data oppbevaringsperioden, vil vi slette den forsvarlig.

3.2 besøkende til våre lokaler

En – Kilder Personlig

B – Personlig data som vi samler inn og behandler

C – Hvorfor må vi samle inn personlige data og hva er vår lov baser for det?

D – hvor lenge Utfør vi holder dine personlige data?

EN – kilder av personlige data

vi kan få dine personlige data fra deg direkte og fra vår business systems’ poster.

B – Personlige opplysninger som vi samler inn og behandler

  1. navn;
  2. business kontaktinformasjon;
  3. organisasjon;
  4. Rolle;
  5. klokkeslett og dato for ditt besøk, og/eller
  6. bilde (for eksempel fra ITV-kameraer på våre lokaler).

 

 

C – Hvorfor må vi samle inn personlige data og hva er vår lov baser for det?

besøkende til våre lokaler
Vi kan bruke dine personlige data til: Vår lovlig grunnlag for å gjøre dette er:

Vår legitime interesser i dette er:
Sikkerhet legitime interesse Administrere sikkerhet, risiko og forhindring av kriminalitet

vedlikeholde poster av Besøkende til våre lokaler Administrasjon rapportering
Vi kan bruke dine personlige data til: Vår lovlig grunnlag for å gjøre dette er:

der du gir oss informasjon angående din funksjonshemming, vil vi behandle den som en del av vår juridiske forpliktelse til å gjøre fornuftige justeringer for rekrutteringsprosessen juridiske forpliktelser

 

hvis du objektet til oss via kontaktinformasjonen din til disse formålene, gi oss beskjed ved hjelp av e-postadressen som er oppgitt i avsnitt 2.

D – Hvor lenge skal vi holde dine personlige data?

Vi holder dine personlige data for så lenge som nødvendig for å sikre sikkerheten til våre besøkende på kontoret, når denne perioden slutter og når det er ikke lenger en juridisk eller en bedrift trenger for å holde den, vil vi slette den forsvarlig.

3.3 Besøkende

En – Kilder Personlig

B – Personlig data som vi samler inn og behandler

C – Hvorfor må vi samle inn personlige data og hva er vår lov baser for det?

 

En – kilder av personlige data

vi kan få dine personlige data fra følgende kilder:

  1. fra du direkte (for eksempel ved å abonnere på tjenester som tilbys på nettstedet vårt, inkludert, men ikke begrenset til ‘Kontakt oss’ søknader på vårt nettsted [com/get-in-touch-with-the-team], e-postlister, interaktive tjenester, kontering materiale eller ber om ytterligere varer eller tjenester);
  2. fra enheten eller en webleser, og/eller
  3. hvis du tar kontakt med oss, vi kan beholde en post av at korrespondanse.

&Nbsp;

B – Personlige opplysninger som vi samler inn og behandler

  1. navn;
  2. brukernavn:
  3. e-postadresse
  4. operativsystemet;
  5. browser type;
  6. data i informasjonskapsler (se tabell under for mer informasjon);
  7. innstillinger om online markedsføring, og/eller
  8. IP adresse.

 

C – Hvorfor må vi samle inn personlige data og hva er vår lov baser for det?

Besøkende
Vi kan bruke dine personlige data til: Vår lovlig grunnlag for å gjøre dette er:

Vår legitime interesser i dette er:
Gi nettsiden vår tjenester til deg legitime interesse nettstedet Management

 

fremme våre varer og tjenester

 

Account Management

opprette og administrere forholdet vårt Forstå markedet som vi betjener

 

Management Reporting (inkludert på et intra-gruppe nivå)

 

Account Management

 

Lær om våre nettsider(s) brukernes surfing mønstre og ytelsen på vårt nettsted(er) nettstedet Management

Sikkerhet Administrere sikkerhet, risiko og forhindring av kriminalitet

Management Reporting (inkludert på et intra-gruppe nivå)

la deg vite om våre produkter, tjenester og arrangementer som kan være av interesse for deg ved brev, telefon, e-post eller andre former for elektronisk kommunikasjon

 

fremme våre varer og tjenester

administrasjon rapportering (inkludert på en Intra-gruppen nivå)

Lær om hvordan våre produkter eller tjenester kan brukes

 

Forstå markedet der vi opererer

Management Reporting (inkludert på et intra-gruppe nivå)

 

 

 

hvis du objektet til oss via kontaktinformasjonen din til disse formålene, inkludert direkte markedsføring, vennligst send oss en e-post med e-postadressen i avsnitt 2.

Der vi bruker informasjonskapsler eller lignende teknologier vi søke ditt samtykke der det er nødvendig å gjøre det ved lov.

Der vi bruker din e-post for å kommunisere informasjon om markedsføring til deg vil vi søke ditt samtykke der det er nødvendig å gjøre det ved lov.

3.4 Jobb søkere

Vi kan samle inn personlige data relatert til jobb søkere til stillinger annonseres på nettsiden vår.

En – kilder av personlige data

B – Personlige opplysninger som vi samler inn og behandler

C – Hvorfor må vi samle inn personlige data og hva er vår lov baser for det?

D – Hvor lenge skal vi holde dine personlige data?

 

EN – kilder av personlige data

vi kan få dine personlige data fra følgende kilder:

  1. fra deg direkte,
  2. fra en tredjepart, for eksempel individuelle henvisninger eller en rekruttering agency,
  3. fra plattformen er tilknyttede selskaper [se listen i Annex 1];
  4. via hard copy og web-basert program skjemaer;
  5. under nettverk hendelser som vi har enten vert eller sponset, eller deltatt, og/eller
  6. fra offentlig tilgjengelige kilder (for eksempel, profesjonelle nettverk, for eksempel LinkedIn)

 

B – Personlige opplysninger som vi samler inn og behandler

kan vi samle inn følgende kategorier av personlige data, som kan variere, avhengig av innholdet i din CV eller baseline dokumenter som du sender til oss:

  1. navn;
  2. residence adresse;
  3. personlig e-postadresse;
  4. telefonnummer;
  5. fødselsdato;
  6. karriere og utdanning historie;
  7. ferdigheter, erfaring og kvalifikasjoner;
  8. personlige interesser, språk talt, spørreskjema resultater;
  9. Kjønn;
  10. navn og kontaktinformasjon for referanser. Vær oppmerksom på at det er ditt ansvar å innhente samtykke fra dine referanser før du gir oss personlig informasjon om dem;
  11. nåværende og historiske lønn detaljer sammen med lønnen forventninger;
  12. Detaljer om den gjeldende fordel støttetjeneste;
  13. informasjon om din rett til å arbeide i det landet der plattform EU affiliate ligger;

C – Hvorfor må vi samle inn personlige data og hva er vår lov baser for det?


Jobb søkere
Vi kan bruke dine personlige data til: Vår lovlig grunnlag for å gjøre dette er:
Kontakt dommere

utfører bakgrunnssjekker

verifisere informasjon sendt

vurdere deg for andre ansettelser stillinger med Plattformens

 

 

 

samtykke

Kontroller at du er kvalifisert til å arbeide i det landet der plattformens affiliate ligger  

 

 

 

juridiske forpliktelser

der du gir oss informasjon angående din funksjonshemming, vil vi behandle den som en del av vår juridiske forpliktelse til å gjøre fornuftige justeringer for rekrutteringsprosessen
Vi kan bruke dine personlige data til: Vår lovlig grunnlag for å gjøre dette er: Vår legitime interesser i dette er:
forenkle utvelgelsesprosessen

vurdere og bekrefte din egnethet for ansettelse

kommunisere med deg

 

 

&Nbsp;

 

 

legitime interesser

Talent Management (inkludert på et intra-gruppe nivå)

 

 

Utføre forretningsprosesser og intern administrasjon Management Reporting (inkludert på et intra-gruppe nivå)
Ivareta sikkerheten på vår infrastruktur, lokaler, eiendeler og kontorutstyr, inkludert forebygging av kriminell aktivitet, forsvarer juridiske krav Administrere sikkerhet, risiko og forhindring av kriminalitet

 

trening eller forsvare juridiske krav

 

 

hvis du objektet til oss ved hjelp av dine personlige data for disse formål, inkludert direkte markedsføring, kan du gi oss beskjed ved hjelp av e-postadressen som er oppgitt i avsnitt 2.

D – Hvor lenge skal vi holde dine personlige data?

Vi vil holde og behandle dine personlige data bare så lenge som er nødvendig for formålet det ble hentet inn. Hvis du er vellykket og vi leier du, vi vil holde din CV som en del av dine ansatte posten for varigheten av din ansettelse med oss. Vi vil holde CVs og dokumenter er sendt av mislykkede kandidater lenger enn seks måneder etter vedtak, med mindre vi innhentet deres samtykke til å holde det lenger.

4. Deling av din informasjon

Data som vi samler inn, kan være delt med våre tilknyttede selskaper, leverandører eller tjenesteleverandører, og myndighetene. Se detaljer i relevante avsnittene nedenfor.

Filialer

Regjeringen eller tilsynsorganer

tjenesteleverandører

fusjoner og oppkjøp

 

Filialer

Vi kan dele dine personlige data med tilknyttede selskaper (se listen i Annex 1 nedenfor) for følgende formål:

  • å gi oss med det støtte og systemer og verktøy for å styre operasjoner,
  • generell gruppe-wide Risk management
  • rettstvister management,
  • samsvar med kravene i regelverket som gjelder for tilknyttede selskaper, og

i å gjøre så, våre tilknyttede selskaper kan være data-kontrollere og / eller data-prosessorer av dine personlige data sammen plattform. Som data-kontrollere og / eller data-prosessorer, disse tilknyttede selskaper vil behandle dataene dine i linje med intra-gruppen data transfer avtaler i tråd med kravene i GDPR.

Regjeringen eller tilsynsmyndighetene

Vi kan også oppgi informasjon om deg hvis vi har en juridisk plikt til å gjøre det, eller hvis vi er nødvendig eller forespurt av en statlig eller regulatory authority eller lignende organ i henhold til gjeldende lov eller regulering. Ellers vil vi holde informasjon om du konfidensiell.

&Nbsp;

tjenesteleverandører

Vi kan gi informasjon om deg til organisasjoner som gir en service til oss eller opptrer som våre agenter, underlagt kontraktsmessig tiltak som vi setter i stedet signatarer forutsett slike organisasjoner, på forståelsen av at de vil holde informasjonen konfidensiell og vil være i samsvar med gjeldende lover om databeskyttelse.

Vi kan for eksempel dele din informasjon med følgende typer av tjenesteleverandører som vi inn med:

  1. Teknisk støtte leverandører som hjelper til med nettstedet vårt og IT-infrastruktur;
  2. tredjeparts programvare-leverandører, som kan inkludere “programvare som en tjeneste for løsningsleverandører, der leverandøren verter den relevante personlige data på våre vegne;
  3. profesjonelle rådgivere som solicitors, regnskapsførere, skatt, rådgivere, revisorer og forsikringsmeglere;
  4. hvitvasking av penger og compliance søkemotorer;
  5. Leverandører som hjelper oss med å lagre, sortere og organisere informasjon effektivt og sikkert, både elektronisk og på papir format, og for markedsføringsformål, og/eller
  6. Leverandører som hjelper oss med å generere og sortering omtaler i forhold til våre tjenester.

fusjoner og oppkjøp

i forbindelse med fusjoner og Oppkjøp, kan vi overføre personlige data til potensielle kjøpere og deres rådgivere, avhengig av riktig konfidensialitet forpliktelser, i tilfelle vi beslutter å avhende hele eller deler av sin virksomhet.

5. Transport utenfor det europeiske økonomiske samarbeidsområde (EØS)

generelt, ved overføring av dine personlige data utenfor EØS (som består av EUS medlemsland og Island, Liechtenstein og Norge), vi vil bare gjøre det ved hjelp av én av følgende sikkerhetstiltak:

  • overføringen er til en ikke-EØS-land som har en virkning beslutning av EU-kommisjonen (f.eks. Israel);
  • overføringen er dekket av en kontraktsmessig avtale, som dekker GDPR krav til overføringer til land utenfor EØS.
  • overføringen er til en organisasjon som har Binding Corporate regler godkjent av et EU-data protection authority, eller
  • overføringen er til en organisasjon i USA som er EU-US Privacy skjold sertifisert.

Du kan be om en kopi av det aktuelle dokumentet ved å kontakte oss som angitt i avsnitt 2 ovenfor.

6. Dine rettigheter

Du har følgende rettigheter i forhold til dine personlige data under GDPR:

  1. for å få informasjon om hvordan vi behandler dine personlige data og tilgang til dokumenter som inneholder dine personlige data;
  2. å be oss å korrigere eller oppdatere dine personlige data hvis det er unøyaktig eller ut av dato;
    1. til objektet til behandlingen av dine personlige data for formålene til vår legitime interesser, som diskutert ovenfor;
  3. å slette personlige opplysninger om deg som er holdt av oss:
    1. som ikke lenger er nødvendig i forhold til de formål som er ble innsamlet,
    2. til behandling av som du objektet, eller
  • som kan ha vært ulovlig behandlet Ved oss;
  1. å begrense behandlingen av oss, det vil si å begrense behandlingen til lagring bare:
    1. der du innvendinger mot til sletting av dine personlige data og foretrekker innsnevring av behandling i stedet, eller
    2. der du objektet til behandling av oss på grunnlag av sine legitime interesser;
  2. til å overføre personlige data som du sender til oss tilbake til deg eller til en annen organisasjon i visse tilfeller; og
  3. Hvis vi stoler på ditt samtykke (for eksempel, når innstillingen informasjonskapsler på enheten eller for direkte markedsføring eller for å holde din CV), du kan trekke tilbake samtykket ditt når som helst.

Hvis du når som helst velge å utøve noen av disse rettighetene, vennligst kontakt oss som angitt i avsnitt 2 ovenfor.

Hvis du er misfornøyd med hvordan vi har gjort med din forespørsel eller bekymring, du har rett til å klage med en data protection tilsynsmyndighet i EU.

for å vise listen over tilknyttede selskaper, klikk her.

 

FERNOX UTTALELSE COVID -19